onsdag, januari 19, 2011


Som jag skrev tidigare har jag flera stickprojekt på gång just nu. Ett av dem är den här konstiga korven. Den ser inte mycket ut för världen, men när den är klar skall den, enligt mönstret, förvandlas till en härlig halsduk i form av ett möbiusband. Ska bli spännande att se om det blir så! Både garn och mönster kommer från Jamtlis fina butik.

Vidare har jag i veckan hittat så mycket fina bak-och tårttillbehör. Strössel i härliga färger och små fina tårtljus. Jag tänker mig att orsaken till att jag hittar så mycket fint just nu måste vara att det snart dyker upp något trevligt att fira. Vad vet jag inte än, men jag ser fram emot att se vad det kan vara.


Slutligen en favorit i repris. Tror jag har bloggat om den här burken förut, men den tål att visas igen: en kakburk från Texas, komplett med julfirande människor, och så självklart en cowboy! Köpte den på loppis strax före jul och har för avsikt att använda den varje år!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar